web analytics

Тодд Говард: «The Elder Scrolls VI більше не затримує розробку Fallout 5»

Блогер MrMattyPlays взяв інтерв’ю у ґеймдизайнера Bethesda Тодда Говарда, в якому дізнався чимало подробиць про успішність і майбутнє Starfield, перевидання Fallout 1 і 2 та The Elder Scrolls VI.

За перші два тижні зі свого релізу космічна ролівка привернула увагу 10 млн гравців, а через 10 місяців до неї додатково приєдналися ще 4 млн шукачів пригод. У середньому аудиторія витрачає 40 годин у грі, що гарний результат серед інших проєктів студії. Зараз Starfield — ключова франшиза для компанії на рівні з The Elder Scrolls і Fallout, тому її розвиток продовжиться і в наступному році. Вже розробляється друге масштабне доповнення, що вийде після Shattered Space.

Ремастери, ремейки чи перевидання Fallout 1 і 2  для консолей офіційно не в планах студії. Пан Говард вважає, що ігри мають свій особливий шарм, який втратиться при осучасненні й зміні керування з клавомиші на ґеймпад. Поки в них можна пограти на ПК, він не бачить сенсу думати над відновленням класичних частин серії. В той же час при витоку внутрішніх документів з планами Zenimax, більшість з яких виявилася дійсною, була інформація про ремастер Fallout 3.

Окремо Тодд Говард акцентував увагу на тому, що за останній місяць ігри Bethesda привернули увагу 25 млн гравців. Першочергово завдяки серіалу Fallout, який вже подовжили на других сезон, та їх доступності в підписці Game Pass. Такі показники рекордні для компанії, тому вони продовжать розвивати власні серії й випускати нові ігри, щоб задовольняти власну аудиторію.

Ну і найголовніше: якщо раніше Bethesda Game Studios працювала над іграми по порядку (що дуже бентежило гравців, які боялися просто не дожити до релізу Fallout 5), то зараз усередині Bethesda є 5 окремих команд, які активно працюють над: Starfield, The Elder Scrolls VI, Fallout, мобільними іграми й зовнішньою роботою з партнерами. Особливо тішить, що TES VI нарешті перейшла в активні стадію розробки і, за словами Філа Спенсера, планується до релізу не раніше 2028 року.

BMAC Zelda

Сподобалася публікація? Підтримай PlayUA

На платформі Buy Me a Coffee ви можете підтримати нас як одноразовим донатом, так і оформити щомісячну підписку. Усі наші підписники на Buy Me a Coffee отримують цифрові або фізичні приємнощі залежно від суми донату. Долучайтеся до нашої спільноти!

Підтримати

Читайте також

Екшн Kunitsu-Gami: Path of the Goddess від Capcom отримав демо-версію і колаборацію з Okami

kunitsu gami

Dead Rising Deluxe Remaster випустять у вересні

dead rising deluxe remaster date 07 01 24

Три класичні Resident Evil вийдуть на ПК в GOG

resident evil

Elden Ring: Shadow of the Erdtree придбали 5 000 000 гравців за перший тиждень

Elden Ring: Shadow of the Erdtree

Ubisoft підтвердила розробку відразу кількох ремейків Assassin’s Creed

assassin’s creed iv black flag

Ремастер Star Wars: Bounty Hunter випустять в серпні

star wars bounty hunter

Monster Hunter Stories перевидали через закриття eShop на Nintendo 3DS

Monster Hunter Stories

Forza Horizon 4 приберуть з цифрових крамниць у грудні